Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

tel: +(420) 737 235 391
info(a)miolife.cz

ZBOŽÍ V AKCI

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 1 265 Kč
skladem
naše cena 239 Kč
skladem

Doprava a Platba

Pro doručení zboží v rámci ČR můžete vybírat z následujících možností přepravy:

 

PPL - hodnota objednávky do 1299 Kč - cena přepravy 89 Kč

PPL - hodnota objednávky nad 1300 Kč - cena přepravy 0 Kč

doručení obvykle 1-2 pracovní dny

PPL rozváží zboží až do váhy 50 kg, ve všední dny od 8.00 do 18.00. Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou Vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení. Případně je možné se s řidičem domluvit na jiném místě doručení v rámci lokality.

U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti i kartou.



Česká pošta - (balík do ruky/balík na poštu) - objednávka do 1299 Kč - cena přepravy 109 Kč

Česká pošta - (balík do ruky/balík na poštu) - objednávka nad 1300 Kč - cena přepravy 0 Kč

doručení obvykle 1-3 pracovní dny

Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail Vás bude v den podání informovat o doručování balíku.

Pokud Vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na Vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na Vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.

 

Osobní odběr - po obdržení informativní SMS si Vaši objednávku můžete osobně vyzvednout v Srchu (v tomto případě je platba zatím možná pouze bankovním převodem)

 

PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY OD PŘEPRAVNÍ SLUŽBY

Při přebírání zásilky věnujte prosím pozornost neporušenosti obalu. Pokud zjistíte jakékoliv vnější poškození obalu, zásilku nepřebírejte. Je-li zásilka poškozena a Vy se rozhodnete zboží převzít, sepište s řidičem protokol o poškození. Zásilku si prosím vyfoťte pro rychlejší vyřízení případné reklamace, kdyby bylo některé zboží poškozeno. S vyřízením reklamace Vám poté pomůžeme.

 



 

Způsoby platby:


Dobírkou - zdarma

 

Platba kartou Visa/MasterCard při dodání zboží PPL nebo DPD kurýrem - zdarma

 

Převodem na náš účet ( 1307374036/3030 ) - zdarma (platba možná také pomocí QR kódu)


Platba kartou on-line - připravujeme